Centrul medical Catalina SRL

0743550055

Programari spitalizare continua

0786111400

Spitalizare de zi / Medicină
Fizică și Reabilitare

E-mail

contact@centrulmedicalcatalina.ro

Chestionar de evaluare a satisfactiei pacientului/aparținătorilor

Stimate pacient/apartinator
Centrul medical realizează un sondaj de opinie în rândul pacienţilor internaţi cu privire la calitatea serviciilor oferit
e. Acest demers se derulează continuu în cadrul centrului nostru şi are ca obiectiv îmbunătăţirea comunicării cu pacienţii şi creşterea calităţii serviciilor oferite.
Având în vedere calitatea dumneavoastră de pacient/ apartinator, vă prezentăm în cele ce urmează o serie de drepturi şi obligaţii ce vă revin conform legislaţiei în vigoare, cu scopul de a vă informa cu privire la aceste aspecte importante pentru dumneavoastră.
Vă rugăm să citiţi cu atenţie informaţiile referitoare la drepturile şi obligaţiile ce vă revin în calitate de pacient sau de asigurat şi să completaţi chestionarul anexat. La externare, va rugam sa aveti amabilitatea de a raspunde intrebarilor din chestionarul de mai jos si de a depune acest chestionar in cutia postala a asiguratului care se gaseste in holul de la intrarea in centrul medical sau trimis pe adresa de email centrulmedicalcatalina@yahoo.com
Atenţie! Opiniile exprimate de dumneavoastră în cadrul chestionarului trebuie să se refere doar la această internare.
Modalitatea de răspuns este de a încercui, la fiecare întrebare, cifra care corespunde răspunsului cel mai apropiat opiniei dumneavoastră. Fiecare linie din tabel reprezintă o întrebare şi necesită un răspuns.
Acest chestionar este confidenţial şi anonim şi vizează doar prelucrări statistice care au ca obiect înţelegerea opiniilor pacienţilor cu privire la calitatea serviciilor din spitale. Pentru persoane fără discernământ, chestionarele se completează de către aparținători.
Chestionarul poate fi completat în format fizic si descarcat de pe pagina web a centrului medical.
Nu trebuie sa va semnati, acest chestionar este anonim si confidential. Acest chestionar se adreseaza persoanelor cu discernamant care au implinit varsta de 18 ani.
` Notă: Conducerea vă dă asigurări privind păstrarea anonimatului și a confidențialității.
Colectarea informaţiilor pe baza prezentului chestionar se face cu respectarea prevederilor Regulamentului European 2016/679 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date
Vă mulţumim anticipat pentru implicarea dumneavoastră în acest demers important!
Q1. Cât de mulţumit sunteţi, în general, de. . . ?
       
 

Aspecte

Foarte mulţumit

Mulţumit

Nici mulţumit, nici nemulţumit

Nemulţumit

Foarte nemulţumit

 

a. . ..calitatea serviciilor medicale primite în acest centru medical?

1

2

3

4

5

 

b. …modul în care v-au fost respectate drepturile de pacient?

1

2

3

4

5

 

c…..amabilitatea și disponibilitatea personalului medical

1

2

3

4

5

Q2. Cât de mulţumit aţi fost de . . . ?

       
 

Aspecte

Foarte mulţumit

Mulţumit

Nici mulţumit, nici nemulţumit

Nemulţumit

Foarte nemulţumit

 

a. . . .timpul de aşteptare până la prima examinare de către medic ?

1

2

3

4

5

 

b. . . .modul în care aţi fost consultat de medic?

1

2

3

4

5

 

c. . . .tratamentul primit în perioada de spitalizare?

1

2

3

4

5

 

d….calitatea informărilor primite

1

2

3

4

5

 

e….calitatea ingrijrii acordate de medic

1

2

3

4

5

 

f….calitatea ingrijirii acordate de asistente si satisfactia privind planul de ingrijire

1

2

3

4

5

 

g….calitatea ingrijirii acordate de infirmiere

1

2

3

4

5

Q3. În ce măsură următoarele afirmaţii despre medicul care v-a tratat sunt adevărate?

       
 

Afirmaţii

În foarte mare măsură

În mare măsură

Nici mare, nici mică măsură

În mică măsură

În foarte mică măsură

 

a. Mi-a acordat respectul şi atenţia cuvenite unui pacient.

1

2

3

4

5

 

b. A răspuns la întrebările puse de mine.

1

2

3

4

5

 

c. S-a ocupat cu atenţie de cazul meu.

1

2

3

4

5

 

d. A înţeles problemele mele medicale.

1

2

3

4

5

 

e. A manifestat interes în rezolvarea problemei mele medicale.

1

2

3

4

5

Q4. În ce măsură următoarele afirmaţii despre asistentele medicale/asistenţii medicali sunt adevărate?

       
 

Afirmaţii

În foarte mare măsură

În mare măsură

Nici mare, nici mică măsură

În mică măsură

În foarte mică măsură

 

a. Mi-a acordat respectul şi atenţia cuvenite unui pacient.

1

2

3

4

5

 

b. A răspuns la întrebările puse de mine.

1

2

3

4

5

 

c. A respectat orele de administrare a tratamentului recomandat de medic.

1

2

3

4

5

 

d. A înţeles problemele mele medicale.

1

2

3

4

5

 

e. A manifestat interes în tratarea mea.

1

2

3

4

5

Q5. În ce măsură aţi fost informat sau vi s-au explicat de către personalul medico-sanitar despre . . .?

       
 

Aspecte

În foarte mare măsură

În mare măsură

Nici mare, nici mică măsură

În mică măsură

În foarte mică măsură

 

a. . . .cum va decurge examinarea medicală

1

2

3

4

5

 

b. . . .cum se recoltează probele de sânge

1

2

3

4

5

Q6. Pe perioada internării

    
 

Aspecte

DA

NU

 

a. vi s-a asigurat suport medical pe timpul transportului intern/deplasării în interiorul spitalului

1

2

 

b. aţi solicitat serviciile unui medic preferat

1

2

 

c. aţi primit serviciile unui medic preferat

1

2

 

d. aţi solicitat şi o altă opinie medicală, referitoare la diagnosticul medicului curant, pe perioada internării

1

2

 

e. aţi primit o altă opinie medicală pe perioada internării

1

2

Q7. Cum apreciaţi, din punctul de vedere al confortului, următoarele condiţii din centrul medical

       
 

Aspecte

Foarte bune

Bune

Nici bune, nici proaste

Proaste

Foarte proaste

 

a. Iluminatul spaţiilor/încăperilor

1

2

3

4

5

 

b. Temperatura

1

2

3

4

5

 

c. Programul de primire a vizitelor

1

2

3

4

5

 

d. Curăţenia generală

1

2

3

4

5

 

e. Funcţionalitatea grupurilor sanitare

1

2

3

4

5

 

f. Condiţiile de cazare din salon-calitate lenjeriei si efectelor

1

2

3

4

5

 

g. calitatea hranei și distribuția ei

1

2

3

4

5

Q8. a. Ati primit la internare, din partea medicului curant, informatii referitoare la: drepturile si

obligatiile pacientului in unitatea noastra?

1. Da 2. Nu

b. Informatiile primite au fost clare , pe intelesul dumneavoastra?



1. Da 2. Nu

Q9. Cărui personal aţi oferit din propria iniţiativă bani sau alte atenţii ca recunoştinţă pentru modul în care aţi fost îngrijit? Un singur răspuns pe linie!

    
  

Da

Nu

 

a. Medicilor

1

2

 

b. Asistentelor medicale/Asistenţilor medicali

1

2

 

c. Infirmierelor

1

2

 

d. Personalului auxiliar

1

2



Q10. Vi s-au cerut, într-un fel sau altul, bani (în afara tarifului serviciului medical prestat) sau atenţii de către personalul centrului medical? Un singur răspuns pe linie!

    
 

Personal medico-sanitar

Da

Nu

 

a. De către medici

1

2

 

b. De către asistente/asistenţi

1

2

 

c. De către infirmiere

1

2

 

d. De către personalul auxiliar

1

2



Q11. Cunoaşteţi faptul că puteţi sesiza, prin consiliul de etică al centrului medical, orice faptă care încalcă etica sau deontologia medicală (atitudine lipsită de profesionalism, lipsa consimţământului informat al pacientului, alte încălcări ale drepturilor pacientului, condiţionarea actului medical ş.a.)?

  1. Da 2. Nu

Q12. Dacă este necesar să vă reinternați , ați opta pentru Centrul Medical Catalina?

  1. Da 2. Nu

Observații și sugestii de îmbunătățire a serviciilor medicale: ……………………………………………………………

…………………………………………………………………………………………………………………………………

Date statistice (vă rugăm încercuiţi/completaţi):



Sexul respondentului/celui care a răspuns la chestionar: 1. Bărbătesc 2. Femeiesc



Vârsta respondentului: . . . . . . . . . .



Ultima şcoală absolvită:

1. Şcoală elementară (4 clase, 10 clase, şcoală profesională)

2. Şcoală medie (liceu, şcoală postliceală)

3. Şcoală superioară (universitate, master, doctorat)

Rezidenţa:

1. În mediul urban (într-un oraş/municipiu, indiferent de judeţ)

2. În mediul rural (într-o comună, indiferent de judeţ)

Secţia în care a fost internat pacientul: . . . . . . . . . .

Luna : . . . . . . . . . .

Reguli de comportament pentru apartinatori

Accesul vizitatori se realizeaza in baza cartii de identitate sau alt document de identificare.
• Numărul maxim de vizitatori admişi la un pacient este de două personae in acelasi timp.
• Se interzice vizitarea pacienţilor de către persoanele care prezintă simptome ale unei boli infecto-contagioase (în special viroză respiratorie, boală diareică acută, boală eruptivă, etc.).
• La intrarea în secţie vizitatorii vor avea echipament de protecţie asigurat de spital: botoşei,masca
• Se vor folosi circuitele şi căile de acces semnalizate pentru vizitatori.
• Vizitatorii nu vor determina pacienţii să iasă din incinta spitalului în ţinuta de spital.
• Vizitatorii nu au voie:
– să se aşeze pe patul pacientului;
– să atingă mesele de tratament, cărucioarele de pansamente, echipamente sau aparatura medicală;
– să atingă recipientele inscripţionate cu mesaje avertizoare de risc, de exemplu pictograma de “risc biologic”.
• Se vor respecta indicaţiile medicului curant cu privire la alimentele permise, în funcţie de specificul afecţiunii şi al procedurilor de diagnostic sau tratament aplicate.
• Nu se vor aduce în spital alimente perisabile 
• Vizitatorii vor respecta indicaţiile personalului medico-sanitar privitoare la măsurile aplicate în situaţii epidemiologice deosebite (carantină, etc.).